Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Nilsson - 31 augusti 2013 08:16

Hoppas alla har fått sova gott :)
Ska ligga och snozza innan vi ska fara till Bergsjö och fira Glenns mormor som tidigare fyllde år i veckan :)
Sen blir det hem och svida om inför kvällen ;)

Har för övrigt sovit sådär inatt :/ men fick några timmar iallafall. Men men, det blir säkert bättre med tiden :)

Av Sandra Nilsson - 30 augusti 2013 23:02

Nu ska jag gå kvällspromenaden med Texas och sen dimper jag ned och hoppas på lite mer sömn än förra natten. Låg då vaken som många andra nätter och tänkte alldeles för mycket på allt möjligt. Jag får ju inte stressa kroppen! Men så svårt ibland.

Imorgon kväll ska jag och Hanna ut och snurra runt i Sundsvall :)
Sista gången innan jag påbörjar behandlingen. Ska bli så härligt med tjejkväll!! :) <3

Dessutom längtar jag hem en aning!!

Av Sandra Nilsson - 30 augusti 2013 19:08

Eller hur kan man aldrig få nog av tofflor??
Idag införskaffade jag ännu ett par. Såååå sköna :)

Ikväll blir det förövrigt lugnt med maken.
Blir en bit mat och film med en massa ljus <3

Ha en fin helg allihopa :)

Inköpta på Hemtex

Av Sandra Nilsson - 30 augusti 2013 17:25

Nu ska jag ge mig på att börja blogga igen :) dock gör jag det Via mobilen så lovar att göra så gott jag kan :))

Jag har en hel del på gång i livet just nu.
Det är stressande men försöker överleva allt på en och samma gång.
Det är lite mycket ibland vissa dagar men det går än så länge.

Ha det så bra så uppdaterar jag snart igen. Annars så får ni skälla på sms ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards