Alla inlägg under september 2013

Av Sandra Nilsson - 30 september 2013 22:27

Ikväll har jag bokat tåg hem. Ska spendera ett par dagar hemma 9-14 okt :)
På söndagen, dagen innan hemfärd ska jag träffa Malin och förhoppningsvis Amanda. Vi ska hitta på lite hyss ;)

Ikväll har jag tränat ett MMA pass, är riktigt öm i axlar och handleder. Ska strax gå ut med hunden och sen sova.
Svärmor ska komma på frukost, sen blir det att kolla ny skoterjacka och inskaffa nya grejer till bilen.

Sov gott

bild innan träningen

Av Sandra Nilsson - 29 september 2013 20:23

Imorgon börjar Glenn sitt jobb igen, så kommer typ ses endast på lördagar. Men vi måste ju få inkomst. Jag hoppas på att få börja jobba mer snart.
Men eftersom jag nu då kommer vara ensam så kan jag få komma in i mina gamla rutiner igen. Dvs med träningen och maten.
Dessvärre pekar vikten lite uppåt nu igen men som sagt, imorgon blir det bitchslap i ansiktet haha ;)

Förövrigt så har helgen flutit på lugnt. Har varit ensam fredag - lördag .
Idag har vi haft en liten utflyktsdag, suttit på laxodlingen och kollat på när fiskarna jhoppar upp i luften hehe, sen vidare för en skogspromenad. Ska tillbaka snart för att kort på utsikten över all skog :)

Nu ska jag på kvällspromenad :)

Puss och Kram

Av Sandra Nilsson - 26 september 2013 22:17

Haft min första kväll på mitt nya timjobb, hoppas dock att jag får komma in och jobba eller att jag får ett av mina drömjobb som sökte igår ;)

Dessutom gick intervjun kanon igår, gick åtminstone därifrån med en bra känsla. Det är ju också bara timmar men ändå något.

Har gjort en hårinpackning sen jag kom hem från jobbet så nu känns skallen fräsch igen :)

Klockan ringer 06.00 så nu ska jag mysa ned mig :)

God Natt!!

Av Sandra Nilsson - 24 september 2013 17:23

Idag har jag haft telefontid med min fertilitetsläkare.
Och alla prover såg bra ut, inga fel alls.
Så nu är det ett sista prov som ska lämnas 8 okt. Sen någon dag därefter så ska vi få besked om vad som kommer hända.

Har en dålig vecka för övrigt, känner mig nere och vill bara stänga in mig.
Förhoppningsvis blir det bättre imorgon och dagarna därefter eftersom jag har intervju imorgon, och sen inskolning torsdag och fredag.

Nu ska jag packa väskan för att spendera natten på landet och bara få vara

XOXO

Av Sandra Nilsson - 23 september 2013 16:15

Jag va som sagt ensam hemma torsdag till igår eftermiddag. Åkte upp till Ö-vik och hämtade hem Glenn <3

I lördags kväll, spenderade jag den hos Jeannette. Hade så super trevligt med otroligt MYCKET skratt :) och en sen natt på stan ;)

Annars så har jag bara njutit av egentiden :)

Idag är det dessvärre dåligt väder, få se om vi åker ned till svärföräldrarna ikväll eller imorgon. Har ju intervju på onsdag förmiddag och vill gärna tvätta av skotern och dona lite med den inför vintern ;)

Avslutar inlägget med bilder ifrån lördag. Haha och ja, vi har sjuk humor ;)

Av Sandra Nilsson - 20 september 2013 13:29

Idag är det fredag och äntligen helg! :)
Jag är ensam hemma med djuren och njuter av egentid.
Idag har jag unnat mig en stund på Lips salongen, gjorde iordning mina fransar och bryn :)

Måste ju vara fin inför morgondagen då jag ska ut med Jeanette och många fler :)

Ikväll blir det skräckfilm med svägerskan och hennes sambo. DEAD SILENCE ska vi se, har sett den förrut men den är ju såååå sjukt läskig haha ..

Näe, nu har jag vilat en stund så ska ta tag i kragen igen. Ska städa lite och sen ned i förrådet och ta fram mina gamla usk kläder och namnskylt :)
Ska på inskolning nästa vecka på ett boende nära mig, är ccykelavstånd :)

Ha en fin helg

XOXO

Av Sandra Nilsson - 16 september 2013 22:47

Haft en mysig helg, dock så åkte maken på jobb men vi fick en underbar söndag :)
Dessutom hann vi med en fika hos Hanna och Per, och den kvinnan kan baka!
Fick underbart goda cupcakes med hallon och mumsig glace på :)

Idag var både jag och Glenn och lämnade våra sista blodprover. Nu är det telefontid nästa vecka, sen så får vi se vad nästa steg blir :)

Dessutom ska jag åka till Hudiksvall på intervju hos rekryteringsenheten nästa onsdag :) vill verkligen jobba, jag försöker verkligen även om folk kan tro annat.
Cross the fingers :)

God Natt alla fina vänner <3

Av Sandra Nilsson - 13 september 2013 01:08

Att jag alltid ska ligga och fundera på allt.
Inatt är mina tankar Ang mitt IVF.
Vad ska jag egentligen ha för tankar och inställningar? Allt känns så himla långt borta.

Jag vet att jag ska gå med positiv inställning men samtidigt ligger dem där bak och knackar på ibland.
Ex- Kommer jag någonsin bli biologisk mamma ?
Det är en grym tanke jag vet, men ibland dyker den upp.
Och det gjorde den just nu inatt när jag behövde den som minst.

Så nu ligger jag här med tårar på kinden och undrar hur fel allt kunde bli, samtidigt som jag ber om lycka i framtiden <3

Kämpa alla där ute <3
Jag önskar allt Alla kunde på naturens gång få barn.
IVF tar extremt mkt energi, både på en själv och självförtroendet och samtidigt förhållandet.
Det gäller att hålla ihop, för ni ska nå ert mål!

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards