Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra Nilsson - 25 mars 2014 22:41

Blev idag erbjuden en rad på mitt assistentjobb, och jag tackade JA!
Så nu har jag 6 månaders provanställning framför mig. Spännande!

Just nu sitter jag på jobbet, går en natt. Sen dag och kväll resten av veckan. Helgen blev jag ledig- skönt!

Imorgon ska jag och kärleken ut och äta, för att fira min provanställning :)
Yaaay!

Av Sandra Nilsson - 23 mars 2014 17:55

Idag gick jag av jobbet vid 16:00.
Åkte hem och tog Texas till havet :)
Hur mysigt som helst, synd att det blåste kallt. Men i solskenet vid vatten och med världens bästa kille <3

Nu sitter jag och läser igenom mina papper som jag fick i måndags, hos läkarna inför studien. Även om det är ett litet steg så känns det ändå bra att få bidra till ett steg närmare en lösning på vår sjukdom.

Ha en fin söndag
XOXO

Av Sandra Nilsson - 21 mars 2014 16:24

Kärleken har kommit hem, skönt med tidig helg för en gångs skull. Ikväll blir det att gå ut och äta med svägerskan och hennes sambo :)

Imorgon kväll och söndag dag jobbar jag :) Hoppas verkligen att det ska gå bra.

Dessvärre är det med hälsan, inga förändringar där iallafall :/
Blir läkarsamtal på torsdag, få se vad dem säger då.

Ha en bra helg!

Xoxo

Av Sandra Nilsson - 18 mars 2014 20:00

Hämtade ut mitt paket tidigare ikväll, och det va exakt det jag trodde. Nämligen våra nya förlovningsringar

Av Sandra Nilsson - 18 mars 2014 14:59

Mitt i all skit så unnade jag mig en till tatuering idag. Det blev en text på låret, och jag tänker ju inte göra om det haha.. Det gick att stå ut med smärtan men nej,tack hahaha

Och ja, som ni kan se så är det på bosniska. Det är min kropp och mitt val. Vill jag ha på detta sättet så vill jag. Och absolut inga ifrågasättanden.

Idag ska jag hämta ut ett paket, tror jag vet vad det är. Isf kommer bild upp senare ikväll ;-)

Av Sandra Nilsson - 18 mars 2014 00:14

Idag va det dags för första mötet med läkarna ang studien med endometriosen.
Tog även upp mina besvär, 6-7 veckor tillbaka. Då upptäcktes det 2-3 nya cystor.
Vet ju att jag har cystor men ändå, alltid ett slag i ansiktet varje gång.
Energin försvann som en vindpust, for ned på arbetsförmedlingen och skrev ut mig.

Sen for jag hem och somnade, vaknade 18.30 och kunnat sova resten av kvällen också.
Idag fick jag äntligen hem mina armband.- beställt 4, varav 3 som jag ska ge bort.
Beställdes via medsystrar på Facebook för den som är intresserad. Och kostar 30 kr :)

Idag jobbar jag sista natten och passet för.bredvidgång På onsdagkväll börjar det på allvar. Håller tummarna!

Imorgon bitti så ska jag göra en sak, håll utkik här på bloggen. Bild kommer!

Av Sandra Nilsson - 12 mars 2014 02:34

Blev inte sjukhuset idag men fick en ny tid redan på måndag :-)
Helgen har bestått av nattjobb, vilket jag trivs som fisken i vattnet med. Denna vecka har jag onsdag och torsdag natt att jobba och sen söndag i Timrå :-)

För övrigt lugnt, idag slängde jag och svägerskans sambo ut vår trasiga diskmaskin. Så funderar om vad man ska göra i utrymmet där nu. Förmodligen en hylla så jag kan ha lite köksmaskiner där :-)
Ska till IKEA imorgon med svärmor så har lite tid kvar att fundera på ;-)

Men nu ska jag snarka
God Natt alla fina människor

Av Sandra Nilsson - 7 mars 2014 20:36

Idag dök ett brev, inte med datumet men med beskedet att vi är på G.

Ska snart iväg och jobba natten, en aning irriterad dock :/ så blir inte mer uppdatering än såhär just nu

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards