Direktlänk till inlägg 10 april 2014

sängläge

Av Sandra Nilsson - 10 april 2014 20:27

Förlåt för dålig uppdatering, har haft bergodalbana senaste dagarna.
Med extremt lite sömn i bagaget så har jag ändå kunnat träna i den mån jag kunnat.
Men två nätter i rad, så har jag bara sovit 3 timmar per natt och ändå inte kunnat vila igen en stund på dagen.
Sen idag så har jag i stort sett varit i sängläge förutom för ett möte på jobbet. Hatar såna här dagar med vila och värktabletter. Hoppas på bättre mående imorgon. Ska spendera fredagkvällen på jobbet :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Nilsson - 23 augusti 2014 20:16

Det har varit mycket jobb och lite för övrigt som gjort att jag inte hunnit uppdatera bloggen. Uppdaterar just nu mer på instagram ;) ...

Av Sandra Nilsson - 26 juli 2014 15:20

Herregud vad semestern går fort. På torsdag börjar jag jobba igen! Ska ändå passa på att njuta för fullt :) Och på onsdag är det äntligen dags för RUL. Spännande och nervöst :) Väntar otåligt på att få se vad som döljer sig där inne. Vi är inte...

Av Sandra Nilsson - 15 juli 2014 23:39


Jahopp, ny vecka framför sig. Sitter just nu på ett nattpass på jobbet. Har inatt och imorgon natt, sen två veckors semester! Otroligt skönt ska det bli! Dessutom imorgon onsdag går jag in i v18 (om jag räknat rätt) Och bara 2 veckor kvar til...

Av Sandra Nilsson - 12 juli 2014 16:15

Igår fick jag åka in på jourtid hos läkaren. Dem hittade en ny cysta på ena äggstocken, så ska tillbaka om 6-8 veckor :) Men bäst av hela besöket va att jag fick för första gången se mitt älskade barn. Och kan fortfarande inte tro att det är en ...

Av Sandra Nilsson - 11 juli 2014 09:40

Ännu en natt med extrem magvärk. Det kom när jag skulle gå upp och kissa, sen satt det i en timme ungefär. Kunde knappt gå framåt böjd för det hög nåt så extremt.. Det är inte första gången så nu väntar jag på samtal från sjukan, så jag kan rådfråga ...

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards