Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra Nilsson - 29 januari 2014 20:31

Har spenderat helgen i Växjö hos Sandra & Marcus :)
Tyvärr så har kroppen sagt ifrån sen hemkomsten så har inte kunnat träna. Ska dock försöka liten stund imorgon bitti.
Dessutom har jag idag bokat verkstad tid, 1500 spänn för en felsökning. Minst sa dem! Mindre roligt :/ men men.
Det måste ju göras.

Imorgon håller jag tummarna för att mitt möte kommer gå galant! :)

Puss och Kram

Av Sandra Nilsson - 22 januari 2014 00:15

Idag träffade jag Jeanette precis innan träningen. Fick höra att jag hade krympt- blivit mer fast. Blev så glad och tänker fortsätta i denna takten. Jag är inte ute efter att drastiskt gå ned i vikt, utan få en fastare kropp och möjligtvis gå ned lite. Så länge jag får min platta mage.. Så är jag nöjd. Men håller tummarna för att det blir snart haha.

Tränar otroligt hårt den här veckan, pga att jag jobbar mycket resten av veckan och samma dag som jag åker till Växjö. Därför finns inte tiden. Ska ändå tänka på vad jag äter.

Nu ska jag däcka, Ska upp tidigt till Lipssalongen och sen pyssla här hemma innan jobbet börjar kl 14 :)

God Natt alla fina

Av Sandra Nilsson - 18 januari 2014 11:11

Vilken effektiv vecka jag har haft.
Jobb måndag och tisdag + träning.
Onsdag träning
Torsdag infomöte på SOS och ett saftigt magpass på gymmet haha.

Igår kväll kom Hanna och Per hit, Vi åt god mat och satt till halv 2 och pratade.
Men det va det värt när klockan ringde 07 och jag skulle köra i snöovädret, upp till Härnösand för arbetsintervju.
Håller verkligen tummarna för att jag får tjänsten :)

Nu har jag kommit hem och slängt på mig soffan. Om en stund ska jag och Glenn åka och fika :)

Men just nu för tillfället - POWERNAP <3

Av Sandra Nilsson - 13 januari 2014 21:35

Fullkomligt älskar den här bilden på min sysger och hunden <3

2014's träning har nu kommit igång

Av Sandra Nilsson - 7 januari 2014 23:29

Här kommer några bilder från dagarna som gått :) mer kommer!

Direkt sprang han fram till pappa vid Spisen ;)

Nybadad och nedbäddad

Av Sandra Nilsson - 6 januari 2014 22:59

Igår kom jag till Ekenässjön :)
Jag har hunden med mig så tog även bilen ned för att försöka laga den.. eller försöka och försöka. Jag SKA laga den ;)

Vi har haft lite minijul och utbytt klappar, både i Ekenäs och i Vetlanda :)

Imorgon ska jag med syrran till frissan och se när hon klipper av sig håret ;)

Uppdaterar mer under veckan :))

Ska nu krypa ned och mysa med Texas <3
Han är helt slut efter dessa två dagar haha.. <3

Av Sandra Nilsson - 3 januari 2014 00:23

Då var 2014 här.
Kanske inte fick början som jag ville men det är bara att gå vidare.
Dessvärre vad det gällde förra inlägget så gick det inte som jag tänkt :( men som sagt vi kämpar på :)

Har dessutom ätit för MYCKET gott i jul och nyår så vågar inte ens ställa mig på vågen. Fuskat rejält med träningen också men ska masa mig dit och kämpa för målet :)

På söndag masar jag och hunden oss ned för en vecka i Småland. Ska bo hos pappa och C.o :)
Längtar!

Och nu har man även varit gift i 2 år. Gud va tiden går fort :)

Ska däcka nu, klockan ringer innan 08 för tvättstugan och jag har dessutom jobbat heldag så ser i kors just nu.

God Natt Gott folk!

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards