Alla inlägg under juni 2014

Av Sandra Nilsson - 30 juni 2014 16:47

Sen igår kväll har jag gått runt med en hemsk tanke, så hemsk att jag inte kunde koppla av och somna förrän 04 :(
Jag är som sagt extremt nojig och orolig för babyn eftersom jag inte fått göra RUL än :(
Det känns som om jag inte har nån mage, och jag är ju så dum att jag kollar in andra som är lika långt gången där det verkligen syns. Ja dumt jag vet. Men man blir ändå fundersam när jag inte mår dåligt direkt.
Det enda är att jag numera inte kan ligga längre stunder på sidan för då mår jag jätte illa. Men men, ca 4 veckor kvar sen blir det ett nervöst RUL 30 juli :)

Här är jag i v14 (13+6) (förra veckan)

Av Sandra Nilsson - 15 juni 2014 23:02

ÄNTLIGEN kan jag börja blogga igen. Har varit SÅ extremt svårt att hålla sig men jag kan säga att vår lycka, vår dröm har gått i uppfyllelse! Vi väntar barn, och jag kan fortfarande inte förstå det.
Dock får jag inte se eller höra mitt älskade barn förrän 30/7 då det är RUL.
Landstinget har det så, konstigt med tanke på att mitt förra landsting erbjuder 2 UL.
Men snart är jag där och få se älskade.
Hoppas allting är bra bara. Är och har varit extremt nojig sen jag upptäckte graviditeten.
Men njuter ändå för fullt :)

Tror detta va i v12+0 :)

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards