Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

funderingar

Av Sandra Nilsson - 30 juni 2014 16:47

Sen igår kväll har jag gått runt med en hemsk tanke, så hemsk att jag inte kunde koppla av och somna förrän 04 :(
Jag är som sagt extremt nojig och orolig för babyn eftersom jag inte fått göra RUL än :(
Det känns som om jag inte har nån mage, och jag är ju så dum att jag kollar in andra som är lika långt gången där det verkligen syns. Ja dumt jag vet. Men man blir ändå fundersam när jag inte mår dåligt direkt.
Det enda är att jag numera inte kan ligga längre stunder på sidan för då mår jag jätte illa. Men men, ca 4 veckor kvar sen blir det ett nervöst RUL 30 juli :)

Här är jag i v14 (13+6) (förra veckan)

 
 
Ingen bild

a

1 juli 2014 07:45

Hoppas kunna lugna dig när jag säger att min mage är mindre än din och jag går in i vecka 21 imorgon :) Var på RUL förra veckan och fick reda på att moderkakan ligger i framvägg och att det kan bero på det. Lycka till!

 
Sofia

Sofia

1 juli 2014 08:43

Men kan man be om att få höra hjärtljudet? I Växjö fick man bara göra ett RUL men höra bebisen iaf.

http://Sosv.blogspot.se

Sandra Nilsson

2 juli 2014 00:13

Nopp, när jag frågade. Det så sa BM endast vid hälsoskäl, tydligen så har jag inte skäl efter två års försök och IVF utredning. Och dessutom sa hon att jag skulle sluta jämföra, men vad har jag att jämföra med?? Är första graviditeten och frågade varför man inte fick två som i vissa landsting..

 
Sofia

Sofia

2 juli 2014 07:10

Byt BM.. Verkar som hon inte förstår att ni haft det jobbigt och extra noga nu. Hon verkar inte så sympatisk alls.

http://Sovs.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Nilsson - 23 augusti 2014 20:16

Det har varit mycket jobb och lite för övrigt som gjort att jag inte hunnit uppdatera bloggen. Uppdaterar just nu mer på instagram ;) ...

Av Sandra Nilsson - 26 juli 2014 15:20

Herregud vad semestern går fort. På torsdag börjar jag jobba igen! Ska ändå passa på att njuta för fullt :) Och på onsdag är det äntligen dags för RUL. Spännande och nervöst :) Väntar otåligt på att få se vad som döljer sig där inne. Vi är inte...

Av Sandra Nilsson - 15 juli 2014 23:39


Jahopp, ny vecka framför sig. Sitter just nu på ett nattpass på jobbet. Har inatt och imorgon natt, sen två veckors semester! Otroligt skönt ska det bli! Dessutom imorgon onsdag går jag in i v18 (om jag räknat rätt) Och bara 2 veckor kvar til...

Av Sandra Nilsson - 12 juli 2014 16:15

Igår fick jag åka in på jourtid hos läkaren. Dem hittade en ny cysta på ena äggstocken, så ska tillbaka om 6-8 veckor :) Men bäst av hela besöket va att jag fick för första gången se mitt älskade barn. Och kan fortfarande inte tro att det är en ...

Av Sandra Nilsson - 11 juli 2014 09:40

Ännu en natt med extrem magvärk. Det kom när jag skulle gå upp och kissa, sen satt det i en timme ungefär. Kunde knappt gå framåt böjd för det hög nåt så extremt.. Det är inte första gången så nu väntar jag på samtal från sjukan, så jag kan rådfråga ...

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards