Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra Nilsson - 30 oktober 2013 13:31

Sen senaste inlägget har det inte hänt så mycket på IVFen, har mest jobbat.

I helgen umgicks vi mycket med Hanna och Per. Hade jätte trevligt :)
Lördagen satt vi här hemma på kvällen, fikade och spelade ett jätte roligt spel :)

Söndagen innebar skoterns Dag och vi åkte runt och tittade på skotrar och andra saker. Senare åkt vi thailändskt mat och kollade skräckfilm. Så skönt med såna här helger där man bara umgås med vänner :)

Idag är jag ledig, så det är dags för städning och tvätt. Har jobbpass på fredag. Sen har jag inget inbokat så håller tummarna att jag får något :)

XOXO

Av Sandra Nilsson - 24 oktober 2013 22:35

Förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag.
Har börjat jobba på Timrå Kommun. Tar knappt 10 min att cykla så skönt att slippa bil, så länge snön inte kommer ;) hihi

Läkarna ringde igår, har inte hittat en dag för sista provet, men som dem sa så är det ingen stress för dem utan dem tänkte mer på oss. Så förhoppningsvis nästa vecka kan vi lösa sista provet så att dem kan sammanställa allt. Håller tummarna på att vi får hjälpen vi behöver <3

Annars så är det träning och jobb som håller mig sysselsatt just nu.
I veckan har jag målat om köket. Lägger upp bild på slutet.

Nu ska jag snart kolla på bebisdokumentär på ettan :)

Sov gott

Satt upp en text, sen en hylla med ny radio och morfars fina ljusstakar

Påbörjat en fotovägg hemma i hallen :)

Av Sandra Nilsson - 14 oktober 2013 15:10

Nu sitter jag på tåget och är på väg hem. Det fick bli en snabbvisit hemma, men ack så trevligt jag har haft med familj och vänner. Synd bara att jag inte tog mig ned till Växjö men snart blir det en resa dit :)

I lördags shoppade jag och fikade med Amanda, senare bowlade vi i familjen, jag är ju helt klart bäst- därför kom jag sist haha.
Annars blev det en lugn hemmakväll.

Igår träffade jag Malin och Amanda :)
Först en låååång fikastund och lek med Theo :)
Sen drog vi ut i skogen och fotograferade en hel del.

Känns så skönt att få vara hemma ett par dagar och bara lämna allt. Och bara få vara.

Imorgon ska lillskruttan opereras om igen. Längtar hem så mycket till mina djur <3

Av Sandra Nilsson - 11 oktober 2013 12:30

Har spenderat natten hos pappa och c.o .
Kom aldrig iväg till gravarna igår så ska försöka hinna med det innan kvällen eller om det blir imorgon :) måste dit iallafall :)

Ikväll blir det middag på Chili Thai med Amanda och Marie :) ser fram emot detta :)

Nu vet jag dessutom va syster ska få i födelsedagspresent så ska försöka beställa det innan jag åker ifrån Ekenäs ;)

Pözz!

Av Sandra Nilsson - 9 oktober 2013 22:36

Nu sitter jag hos Mamma och C.o
Kom hit i eftermiddags efter en låååång tågresa. Det gick bra, segt i slutet bara.

Idag har jag inte så mkt, har varit så trött men imorgon tänkte jag svänga förbi kyrkogården och plantera lite fin ljung hos farmor och mormor :) <3
Sen blir det runda ut till Pappa och C.o



Vräkte i mig en ÄKTA kebabpizza direkt när jag kom hit och det va delicious

Av Sandra Nilsson - 7 oktober 2013 10:33

Uppdaterar er om vad jag gjort senaste veckan med några bilder :)

Bakat lite bullar

Fest hos Jeanette i lördags

3 MMA systrar dansar på Wii

Igår åkte vi till landet ett par timmar

Mysig morgonpromenad imorse

Av Sandra Nilsson - 3 oktober 2013 09:34

Igår bakade jag bullar för hand, för första gången. Tryckte i mig en hel påse med Hanna på kvällen. Tror dem blev goda med andra ord ;)

Idag och imorgon ska jag gå intro på våningen ovanför där jag var förra veckan. Dessutom blev jag imorse inbokad en hel helg om två veckor <3

Hunden åkte med husse igår kväll så myser i sängen just nu med dem små damerna ;) och här tänker jag minsann unna mig en stund till ;)

Av Sandra Nilsson - 1 oktober 2013 17:05

Snart är vintern här och eftersom jag förlorade min jacka i olyckan i påskas så skaffade jag mig en ny idag och ryggskydd. Helt klart värt pengarna.
Trots att jag blev avskräckt till en viss del så känner jag att jag ändå vill fortsätta.
Har lärt mig att INTE åka med någon på okända marker.
Så, så fort snön har kommit ska jag boka för skoterkörkort :)

Idag fick jag även åka in till veterinären med lilltjejen, blir ny operation den 15:e okt för henne. Hon har fått bråck efter sin kastrering :(

Nu ska jag steka på lite blodpudding

XOXO

På akuten efter olyckan, fortfarande på spineboarden

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards