Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Nilsson - 29 april 2014 00:35

Ja jag vet att jag är hemsk emellanåt med mina uppdateringar. Nu har dels varit hemma i Småland och hälsat på över påsken. Otroligt skönt att få komma hem och bara få vara <3

Måendet har varit upp och ned, men är det förmodligen på rätt väg.
I fredags fick vi vår första tid i Falun, Umeå hade läkarbrist så vi blir skickade dit istället. Så den 22 Maj blir det infomöte :)

För tillfället sitter jag på jobbet, dödstrött och ingen vila under dagen i bagaget så är det ett par timmar kvar.
Har dock ett tidigt möte imorgon, eller ja. Blir kanske eftermiddagen som jag hoppas, så jag får sova lite iallafall ;-)

Nu blir det en bildbomb!

[Bild]

[Bild]

Av Sandra Nilsson - 10 april 2014 20:27

Förlåt för dålig uppdatering, har haft bergodalbana senaste dagarna.
Med extremt lite sömn i bagaget så har jag ändå kunnat träna i den mån jag kunnat.
Men två nätter i rad, så har jag bara sovit 3 timmar per natt och ändå inte kunnat vila igen en stund på dagen.
Sen idag så har jag i stort sett varit i sängläge förutom för ett möte på jobbet. Hatar såna här dagar med vila och värktabletter. Hoppas på bättre mående imorgon. Ska spendera fredagkvällen på jobbet :)

Av Sandra Nilsson - 7 april 2014 06:47

Legat vaken sen 03 med en magvärk.. Eller ja, mer liknande äggstocksirritationsvärk eller vad man säger.
Imorgon är det dags för forskningsstudiens första omgång. Har turen att Hanna är med mig som sällskap <3 en äkta vän det..

Ska knapra Alvedon och försöka vila lite så det får bli ett kort inlägg sålänge

Ta hand om er!

Presentation


Välkomna till min blogg! Den kommer handla om dels min träning och vår resa med IVF behandling som vi precis påbörjat. Va inte rädda för att kommentera :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards